آرشیو چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۴۷۰
استان ها
۱۸

حضور واحدهای صنعتی قزوین در نمایشگاه کربلا

مهرداد نوری

دنیای اقتصاد، قزوین: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: در حمایت از واحدهای صنعتی کوچک ضمن فراخوان عمومی به واحدهای صنعتی فعال شهرک های صنعتی استان که در نمایشگاه کربلاحضور یابند یارانه پرداخت می شود.

عبدالقهار ناصحی پس از شرکت در جلسه بررسی نتایج سفر هیات تجاری قزوین در کنسولگری ایران در کربلاگفت: دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به منظور حمایت از تولیدکنندگان استان و بسترسازی برای حضور موثر در بازارهای هدف درصدد است در اجرای مفاد تفاهم نامه امضا شده بین مسوولان استان های کربلاو قزوین در نمایشگاه با قدرت حاضرشود.

وی اضافه کرد: پس از بازگشت از این سفر با فراخوان عمومی به شرکت های مستقر در نواحی و شهرک های صنعتی استان تلاش خواهیم کرد کارخانه هایی که قادرند نیاز بازار کربلابا انواع مواد غذایی، لبنی و مصالح ساختمانی را تامین کنند برای حضور در نمایشگاه تخصصی تشویق کنیم.

ناصحی تصریح کرد: برخی واحدهای استان قزوین به دلایل مختلف با ظرفیت کامل تولید نمی کنند؛ درحالی که این محصولات در استان کربلابازار بسیار خوبی دارد که با یک برنامه ریزی منسجم و دقیق می توانیم این ظرفیت را به کار گرفته و نیاز مردم کربلارا تامین کنیم.

این مسوول بیان کرد: پس از شناسایی کالاهای مورد نیاز در استان کربلاو سایر استان های عراق و اعلام فراخوان فهرست کارخانه های متقاضی برای حضور در بازارهای عراق را جمع آوری و آماده ورود به فاز اجرایی می کنیم.