آرشیو چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۳۴۷۵
بورس
۹

برگزاری سمینار تخصصی بررسی چشم انداز بازار سرمایه

گروه بنگاه ها: مدیرعامل شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری (صبا جهاد) از برگزاری سمینار تخصصی «بررسی چشم انداز بازار سرمایه در سال 1394» توسط این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری (صبا جهاد)، خسرو مصلح آبادی با اعلام این خبر افزود: این سمینار با حضور جمع کثیری از مدیران و مسوولان اقتصادی، ارکان بازار سرمایه و جامعه دانشگاهی کشور، روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه 94 از ساعت 15 لغایت 19:30 در هتل لاله تهران برگزار می شود.

وی افزود: سخنرانان این مراسم دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دکتر محمدحسین ادیب، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هستند. همچنین در جریان برگزاری این سمینار، دو کارگاه آموزشی با عناوین «آشنایی با اصول و مبانی سرمایه گذاری در بورس» و «آشنایی با قراردادهای آتی سکه» برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری (صبا جهاد) با بیان اینکه به تمامی شرکت کنندگان در این سمینار، گواهینامه مورد تایید سازمان بورس ارائه می شود، درخصوص اهداف برگزاری سمینار گفت: هدف از برگزاری این سمینار، بررسی تحولات بازار سرمایه در سال جاری و تبادل نظر شرکت کنندگان در این خصوص است. مصلح آبادی یاد آور شد: در همین راستا شرکت کارگزاری صندوق بازنشستگی کشوری (صبا جهاد) با هدف ارائه خدمات تحلیلی به سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی بازار سرمایه و فراهم آوردن زمینه ارزیابی تحولات پیش روی آن طی سال جاری، سمینار مذکور را برگزار خواهد کرد.

در ضمن علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با دبیرخانه سمینار از طریق شماره 63486127و63486128 یا وب سایت www.sjb.co.ir تماس حاصل کنند.