آرشیو دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۰
جامعه
۱۷
حق با شماست

با مسببان حادثه ورزشگاه تبریز برخورد کنید

در انتظار برخورد مناسب / جمع کثیری از شهروندان گفته اند مسئولان وزارت ورزش باید با مسببان اتفاق روز جمعه گذشته تبریز که در مسابقه فوتبال رخ داد به طور خاص برخورد انضباطی و قضایی کنند، زیرا این کار آنها باعث خدشه دار شدن روح و روان مردم تبریز شد.

جمعه ایرانی و نظرسنجی/ یک شهروند از اراک نیز در تماس با روزنامه از مسئولان رادیو خواسته درباره بودن یا نبودن برنامه جمعه ایرانی از شنوندگان رادیو نظرسنجی صورت گیرد.

برگه های ابلاغیه گم می شود/آقای توکلی شهمیرزادی از قائمشهر پیشنهاد کرده مسئولان ذی ربط به ماموران ابلاغ قوه قضاییه گوشزد کنند که برگه های ابلاغ را به دست افراد برسانند نه این که آن را زیر در یا بین در قرار دهند. این شهروند گفته باید این برگه ها حتما به دست خوانده برسد تا به این صورت حقی از شخصی ضایع نشود.

روی خط 162

خودروسازان خسارت دیرکرد نمی دهند/ شهروند دیگری از شاهین دژ گفته کارخانه ایران خودرو با یک ماه تاخیر خودروی مرا تحویل داده، اما خسارتی بابت این تاخیر پرداخت نمی کند.

گرانی نان لواش / یک شهروند از تهران در تماس با روزنامه گفته هفته پیش 24 عدد نان لواش را 5000 تومان خریدم، اما این هفته 16 عدد نان را با همین قیمت خریدم، چرا مسئولان فکری به حال گرانی نمی کنند.

دامداری در منزل مسکونی/ یک شهروند موضوع عجیبی را مطرح کرده. به گفته او یکی از ساکنان خیابان سبلان جنوبی در منزل تعدادی گوسفند نگهداری می کند و سبب شده بوی نامطبوع همسایه ها را آزار دهد، جالب تر این که یک مهد کودک در همسایگی این خانه فعالیت می کند.

سریال ادامه دار عوارض گازرسانی/ یک شهروند از مسئولان شرکت گاز پرسیده تا چه زمانی قرار است از شهروندان عوارض گازرسانی که ماهانه 9300 تومان است، دریافت شود.