آرشیو دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۰
ورزش
۱۸

تیموریان: از هواداران تراکتورسازی عذرخواهی می کنم

آندرانیک تیموریان می توانست بهترین بازیکن تراکتورسازی لقب بگیرد، اگر همراه با این تیم قهرمان لیگ برتر می شد، اما اخراج او رویای قهرمانی هواداران تبریزی را نقش بر آب کرد تا خیلی ها کاپیتان تیم ملی را مقصر اصلی اتفاقات ورزشگاه یادگار امام(ره) بدانند.

آندرانیک هم که از این بابت بشدت ناراحت بود، پس از 2 روز سکوت، بازی با نفت را تلخ ترین خاطره دوران ورزشی اش خواند و برای نایب قهرمانی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

او که با ایسنا صحبت می کرد، گفت: من هم مانند همه تبریزی های عاشق فوتبال لحظه شماری می کردم که جام قهرمانی را بالای سر ببریم و با هم جشن قهرمانی برپا کنیم، اما همه چیز یکباره از دست رفت و در نهایت نایب قهرمان لیگ شدیم. متاسفانه پس از بازی شنیدم برخی هواداران با آسیب های روحی و جسمی مواجه شده اند که این تلخی ناکامی آن شب را برای من بیشتر می کند. احساسات هواداران برایم ارزشمند و فراموش نشدنی است و من هم مانند تک تک آنها هنوز از شوک نتیجه بازی با نفت تهران خارج نشد ه ام. اگر قصوری از سوی من بوده، با تمام وجودم از شما عذرخواهی می کنم.

آندو درباره اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد و برخی به نیمکت این تیم خبر قهرمانی تراکتورسازی و تساوی بازی سپاهان سایپا را انتقال دادند نیز گفت: من روی نیمکت نبودم و وقایع را از نزدیک ندیدم، اما در جریان اتفاقات قرار دارم. امیدوارم پرده از این راز برداشته و روشن شود چه کسی خبر قهرمانی تراکتور و خبر تساوی نتیجه بازی سپاهان سایپا را به نیمکت تیم ما انتقال داد. کاری که آن شب در ورزشگاه یادگار امام(ره) انجام دادند، با اصول اخلاقی و پهلوانی همخوانی ندارد و امیدوارم هرچه زودتر عوامل انتشار این خبر دروغ معرفی شوند تا مردم پاک تبریز در جریان وقایع قرار گیرند. مطمئنا خبری که اعلام شد هم به ضرر تیم تراکتور بود و هم نفت تهران.