آرشیو دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۰
حوادث
۱۹

سرکرده باند آدم ربایان در دام پلیس

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از دستگیری سرکرده باند آدم ربایی که فردی را همراه همدستانش در دزفول ربوده و گریخته بود در اصفهان خبر داد.به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد صالحی در این باره گفت: این حادثه آدم ربایی در دزفول و دی ماه سال 93 رخ داد که در جریان آن آدم ربایان با ربودن فردی برای آزادی او از خانواده اش 600 سکه طلامطالبه کرده بودند. با شکایت این خانواده، پلیس جستجو برای دستگیری متهمان و آزادی گروگان را آغاز کرد تا این که پس از 2 هفته موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شدند و 3 عضو باند را دستگیر کرده و فرد ربوده شده آزاد شد.

وی افزود: متهمان روانه زندان شدند اما سرکرده این باند آدم ربایی همچنان متواری بود تا این که با گذشت 5 ماه ازوقوع این حادثه بامداد دیروز در شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان همچنین از دستگیری شرور سابقه دار خوزستانی و حرفه ای به نام «جعفر جنی» در روزهای اخیر خبر داد و گفت: این فرد جرم های متعددی از جمله قتل، سرقت به عنف، درگیری و شرارت و حمل سلاح دارد که توسط کارآگاهان پلیس در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شده است. این شرور سابقه دار به همراه 2 قبضه اسلحه در حالی که قصد ارتکاب قتل دیگری داشته دستگیر شد.