آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۳
اخبار کشور
۱۴

کنگره سراسری جمعیت جانبازان برگزار می شود

همزمان با سالروز ولادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز، کنگره سراسری «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» در تهران برگزار می شود.

نایب رئیس موقت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت: با موافقت کمیسیون ماده 10 احزاب، مجمع عمومی موسسین جمعیت روز شنبه دوم خرداد، مصادف با میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار می شود که طی آن مرامنامه و اساسنامه جمعیت تصویب و اعضای شورای مرکزی انتخاب خواهند شد.

قدرت الله رحمانی با اشاره به نحوه دعوت جانبازان عضو مجمع موسسین جمعیت اظهار داشت: قریب به 400 جانباز از تهران و 17 استان در این مجمع شرکت خواهند داشت که این افراد از طریق اطلاعیه های رسمی ستاد برگزاری کنگره جمعیت، طی روزهای آتی دعوت خواهند شد.

رحمانی همچنین از حضور شخصیت های فرهنگی و سیاسی و سران سایر تشکل ها در کنگره جمعیت جانبازان خبر داد.

نایب رئیس هیئت موسس جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی از حضور 50 نماینده ایثارگر مجلس در نخستین کنگره سراسری این جمعیت خبر داد و به تشریح برنامه های این کنگره پرداخت.

قدرت الله رحمانی گفت: تعدادی از نمایندگان جانباز مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو مجمع عمومی موسس جمعیت در کنگره شرکت کرده و برای عضویت در شورای مرکزی این جمعیت نامزد خواهند شد.

رحمانی ادامه داد: علاوه بر نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی، جمع دیگری از مقامات کشوری نظیر سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان و تعدادی از نمایندگان شورای شهر تهران نیز حضور خواهند یافت.

گفتنی است، نخستین کنگره سراسری جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی و مجمع عمومی هیئت موسس این جمعیت روز شنبه دوم خرداد همزمان با میلاد با سعادت حضرت اباالفضل (ع) و روز جانباز از ساعت 16 لغایت 19 با حضور نزدیک به 400 جانباز فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از سراسر کشور در مرکز فرهنگی سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شهید مفتح، پایین تر از میدان هفت تیر برگزار می شود.