آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۳۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

ارتقای درجه جانبازان:آقای غلامحسینی اظهار کرده اند یکی از کارهای شایسته ای که ستاد کل نیروهای مسلح انجام داد ارتقای درجات شهداست که موجب تکریم شهدا و خانواده آن ها است. چه خوب است که ارتقای درجه و تکریم درمورد جانبازان نیز انجام شود و این ارتقای درجه پس از بازنشستگی هم ادامه یابد.

امکانات شهرستان رباط کریم:خانم قلی زاده عنوان کرده اند که رباط کریم فاقد امکانات تفریحی کافی برای بچه هاست. دو استخر دارد که یکی از آن ها غیرقابل استفاده است و استخر دیگر هم برای حضور 5/1 ساعته بچه ها مبلغ 15 هزار تومان از آن ها دریافت می کند. این هزینه ها برای مردم زیاد است.

پیشگیری از بیماری های صعب العلاج مخاطب محترمی در پیامک ارسالی عنوان کرده اند از آنجایی که برخی بیماری های خطرناک و صعب العلاج علائم تشخیص ندارند و صرفا با آگاهی و معاینات دوره ای امکان دفع و پیشگیری آن ها وجود دارد و می توان از عواقب وخیم آن در امان ماند لطفا مسئولان وزارت بهداشت این موضوع را به عنوان یکی از طرح های اصلی تحول نظام سلامت در نظر داشته باشند.

وعده آموزش و پرورش به بازنشستگان: آقای بابایی از گیلانغرب گفته اند معاون محترم وزیر آموزش و پرورش که قول داد پاداش بازنشستگان سال 93 نیمه اول به طور کامل پرداخت می شود اما تنها 20 درصد آن پرداخت شده است.