آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۳۴
شوک امروز
۱۲

گلوله های پلیس به هدف نشست

ناکامی دزدان در فرار با خودروی دودساز

دزدان حرفه ای پایتخت که با خودروهای دودساز قصد فرار از دست پلیس را داشتند، با شلیک های پلیس به دام افتادند.

ساعت 5/5 صبح اردیبهشت ماه، ماموران کلانتری مصطفی خمینی هنگام گشتزنی در محدوده صالح آباد غربی، خیابان صاحب الزمان به یک خودرو با چهار سرنشین جوان مشکوک شدند.

ماموران در تعقیب نامحسوس خودرو مشاهده کردند سرنشینان در کنار یک خودرو 405 توقف کرده و قصد سرقت دارند که ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شده ولی پسران تبهکار موفق به فرار شدند.

متهمان با سرعت بسیار زیادی وارد اتوبان آزادگان شدند و ماموران با هماهنگی کلانتری، طرح مهار را در منطقه مرتضی گرد اجرا کردند و راه را بر خودروی سارقان بستند که 2 نفر از سرنشینان خودرو از آن پیاده شده و قصد فرار به سمت مناطق بیابانی داشتند که توسط ماموران کلانتری دستگیر شدند، اما دو سرنشین دیگر به صورت دنده عقب باز هم به فرار خود ادامه دادند. با توجه به حساسیت موضوع و بی توجهی دزدان به فرمان پلیس، ماموران کلانتری در حالی که دزدان با دستگاه دود زا اقدام به ایجاد دود غلیظی در سطح خیابان کرده بودند تا به راحتی از چنگال قانون فرار کنند، اقدام به شلیک 11 تیر جنگی به سمت خودرو کردند که 8 گلوله به هدف اصابت کرد و باعث متوقف شدن خودرو و دستگیری 2 سارق دیگر شد.

سرگرد سیدمحمدحسین هاشمی رئیس کلانتری 171 مصطفی خمینی درباره این خبر گفت: متهمان که از دزدان حرفه ای خودرو در پایتخت بودند و چندین سابقه زندان نیز در این رابطه داشتند برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان قرار گرفتند.