آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۳
صفحه آخر
۱۶

چهار سوی پنج قاره

کمک 200 میلیونی به اوکراین

کنگره آمریکا بودجه ای 200 میلیون دلاری را برای آنچه «تجهیز دولت اوکراین جهت مقابله با جدایی طلبان» نامید، اختصاص می دهد.

این بودجه برای آموزش، تجهیز سلاح های کشنده و نظامی، حمایت لجستیکی انتقال خدمات و ثبات در امنیت ملی و نیروهای نظامی اوکراین اختصاص داده می شود.

خاخام فاسد محکوم شد

«بری فرندل» خاخام 63 ساله اسرائیلی در کنیسه اسرائیلی واشنگتن به اتهام فساد جنسی به 6/5 سال زندان محکوم شد.

به گزارش قدس، یکی از قربانیان این پرونده گفت: این خاخام صهیونیست همیشه در مورد مسائل اخلاقی دیگران را نصیحت می کرد در حالیکه خود سوژه فساد جنسی بود.

بازداشت خانگی کودکان فلسطینی

رژیم صهیونیستی هشت کودک فلسطینی را که بازداشت کرده بود به شرط بازداشت خانگی آزاد کرد.

به گزارش مرکز تحقیقات اسیران فلسطینی، کودکان 22 درصد اسیران فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهند که تعدادشان در حدود 230 نفر می شود.

رسانه های دروغگوی غربی

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که بیش از نیمی از شهروندان آمریکایی و اروپایی تمایل دارند اطلاعات و اخبار جهان را از رسانه های خبری غیرکشورشان دنبال کنند.

مردم این کشورها معتقدند که رسانه های غربی همه واقعیات را نمی گویند و باید اخبار را از دیگر رسانه های جهان نیز شنید.

نقض حریم هوایی لبنان

چهار جنگنده رژیم صهیونیستی برای چندمین بار حریم هوایی لبنان را نقض کرده و بر فراز منطقه بقاع و جنوب لبنان و نیز سایر مناطق لبنان به پرواز درآمدند.

رژیم صهیونیستی بارها حریم هوایی لبنان را نقض و برخلاف قوانین بین المللی عمل می کند و هیچ سازمان یا نهاد بین المللی این رژیم را به دلیل نقض حریم هوایی و حاکمیت یک کشور محاکمه و مجازات نمی کند و حتی مورد انتقاد نیز قرار نمی دهد.