آرشیو پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۵۹۳۴
شوک امروز
۱۲

صبح دیروز در قوچان صورت گرفت

اعدام در ملاعام دزد جنایتکار

گروه شوک: دزد مسلحی که با شلیک سه گلوله در قوچان دست به جنایت زده بود در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرنگار ما، سال 90، مرد جوانی با تفنگ وینچستر به یک سوپر مارکت در محله «فرهنگیان دو» واقع در شهر قوچان در استان خراسان رضوی حمله ور شد. او که به قرص های روانگردان اعتیاد داشت و از حالت عادی خارج بود با تهدید از فروشنده سوپرمارکت خواست از مغازه بیرون برود. دزد مسلح ناگهان تفنگ خود را به سوی صاحب سوپرمارکت گرفت. او این مرد جوان را با سه گلوله زخمی و به قتل رساند. عامل جنایت بدون آنکه سرقتی انجام بدهد از محل گریخت و با گزارش موضوع به پلیس، کارآگاهان قوچان تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند. پلیس در این عملیات ضربتی و پس از تحقیقات علمی گسترده، قاتل فراری که ازدواج کرده بود را در مخفیگاهش دستگیر کرد. دزد مسلح پس از مراحل دادرسی به اعدام محکوم شد. این حکم صبح دیروز در محله فرهنگیان دو - محل وقوع جنایت - با حضور علی آذری (دادستان عمومی و انقلاب قوچان)، سرهنگ حیرانی (رئیس پلیس قوچان) و جمعی از مسئولان و مردم به اجرا گذاشته شد.

5 اعدامی در تهران

سحرگاه دیروز هشت قاتل نیز در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفتند که پنج تن از آنان به دار آویخته شده و سه قاتل نیز با گرفتن مهلت از اولیای دم به پشت میله های زندان بازگردانده شدند.

اعدام مرد شیطان صفت در شیراز

صبح روز سه شنبه نیز یک آدم ربا به نام «حسین» که در شیراز اقدام به گروگانگیری همراه با تعرض کرده و به اعدام محکوم شده بود، در ملاعام به دار مجازات آویخته شد.