آرشیو شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۵۰
سیاست
۳

وزیر دادگستری: مبارزه با فساد اداری باجدیت ادامه دارد

وزیر دادگستری در ادامه تاکیدات یک سال و نیم اخیر خود برای مبارزه با فساد اداری تاکید کرد: مبارزه با فساد اداری در اولویت کار دولت تدبیر و امید قرار دارد. به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در شورای اداری شهرستان ملکان افزود: این مبارزه از دو سال قبل شروع شد و با جدیت ادامه دارد. وی گفت: این دولت مبارزه با فساد را از خود شروع کرده تا راه برای مبارزه جدی با سایر مفاسد بیرون از دولت باز باشد. وی خاطرنشان کرد: این یک شعار نیست، بلکه در تمام استان ها و شهرستان ها طرح سلامت اداری تشکیل می شود و دولت با جدیت برای سلامت اداری تلاش می کند. وزیر دادگستری بر رعایت حق و حقوق مردم در ادارات تاکید کرد و گفت: مردم ولینعمت و صاحب این انقلاب هستند و به جای اینکه آنان به ما مراجعه کنند، باید ما خدمت را پیش مردم ببریم.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه دولت براساس واقعیت ها تصمیم می گیرد، اعلام کرد: قبل از هرگونه وعده و وعید کارهای کارشناسی و اعتبار طرح مورد اجرا در نظر گرفته می شود و بعد به مردم اعلام می شود.

نماینده اعزامی دولت تدبیر و امید به شهرستان ملکان ادامه داد: تمام پروژه هایی که در سفر هیات دولت مصوب می شود، در مدت دو سال بهره برداری از آنها شروع خواهد شد.