آرشیو شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۴
جامعه
۱۷

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره): اعتماد مردم باید به کمیته امداد برگردد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بر افزایش اعتماد عمومی به عنوان یکی از اولویت های این نهاد اشاره و اظهار کرد: ما می خواهیم اعتماد مردم به امداد برگردد تا به عنوان یک واسطه، کمک خیران را به دست نیازمندان واقعی جامعه برسانیم.

به گزارش ایسنا، سیدپرویز فتاح در جمع امدادگران استان آذربایجان غربی با اشاره به انتصاب یک بسیجی از سوی مقام معظم رهبری در ریاست این نهاد، گفت: این امر نشان از آن دارد که فرهنگ امداد باید بسیجی وار باشد و این نهاد با روحیه بسیجی، نگاه علمی، فنی و عقلی و با برنامه اداره شود.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر رفتارهای ساده و به دور از تشریفات اداری، اظهار کرد: رسیدگی به نیازمندان با نگاه اعتقادی؛ نه نگاه اداری می تواند موثر باشد.

فتاح با تاکید بر این که گذشته امداد قابل احترام است، ادامه داد: مشکلات امداد درون سازمانی و در ارتباط با ساختار و فرآیندهاست که نیاز به اصلاح دارد و در دوران تحول نیز ما از تمام ظرفیت همکاران امداد در جهت یاری رساندن به نیازمندان استفاده خواهیم کرد.

وی به همراهی دولت و مجلس با این نهاد در جهت حل مشکلات نیازمندان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه همه ظرفیت های برون سازمانی برای همکاری با این نهاد آمادگی دارند.

وی خوداتکایی و توانمندسازی نیازمندان، افزایش مستمری مددجویان، سهم مسکن، ازدواج، بیمه تامین اجتماعی و درمان را از اولویت های کاری این نهاد عنوان کرد و افزود: باید به تمام پشت نوبتی های امداد رسیدگی فوری صورت گیرد.