آرشیو یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۵
جامعه
۱۷
حق با شماست

برخورد با هدردهندگان آب

معطلی برای مسکن مهر/ واریز پول به حساب مسکن مهر پرند و بیش از چهار سال انتظار برای تحویل گرفتن واحد، داستان زندگی احدپور از بهارستان است که علت این تاخیر طولانی مدت را از مسئولان جویا شده است.

گشت آب/ مردمی که قدر آب را نمی دانند معلوم است آن را هدر می دهند، اما جمعی از شهروندان تهرانی که از یک سو مشکل کم آبی پایتخت را می بینند و از سوی دیگر اسرافکاران را، آرزو دارند ای کاش شرکت آب و فاضلاب استان تهران با برقراری گشت هایی در سطح شهر با کسانی که آب را هدر می دهند و با این عنصر حیات بخش، حیاط و کوچه و خیابان را می شویند، برخورد می کرد.

مطالبه یک بازنشسته/ آقا یا خانم دلبری از تهران مشکلی دارد شبیه مشکل صدها نفر. او بازنشسته سال 88 آموزش و پرورش است؛ ولی هنوز مطالباتش پرداخت نشده است. او نیز مثل صدها بازنشسته علت را از مسئولان جویا شده است.

روی خط 162

اضافه کار معوق/ پنج ماه طلبکار بودن از کارفرما و گذران زندگی با حداقل ها کار ساده ای نیست، اما عده ای در بهشهر ظاهرا به اجبار این کار را انجام می دهند. اینها کارکنان بیمارستان امام این شهر هستند که از پنج ماه پیش تاکنون اضافه کار و کارانه دریافت نکرده اند.

مضیقه ورزشی/ سرانه اندک برای ورزش بانوان مشکلی است ملی، اما حالایک شهروند از بومهن می گوید در این شهر هیچ فضایی برای ورزش بانوان وجود ندارد.

تاخیر در تحویل کامیون/ در حالی که هم اکنون صدها نفر در صف های طولانی انتظار برای دریافت خودرو هستند و از بدقولی شرکت های خودروساز گله دارند، یکی از شهروندان می گوید هشت ماه است برای تحویل کامیون 1924 از شرکت ایران خودرو دیزل ثبت نام کرده، اما تاکنون کسی پاسخگو نیست.