آرشیو سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۷
ورزشی - اخبار کشور
۹
گفت و گو

هاشمی: به حمایت مستقیم رئیس جمهور نیاز داریم

فروش اموال فدراسیون تیراندازی برای تامین اعتبار

مهدی هاشمی می گوید برای تامین اعتبارات و حل برخی از مشکلات مالی دست به فروش اموال فدراسیون زده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی دیروزدرخصوص اعزام تیراندازان به مسابقات جام جهانی مونیخ، مشکلات مالی این فدراسیون، درخواست کمک از ریاست جمهوری و...سخن گفت که گزیده ای از صحبت های وی در ادامه می آید:

*ملی پوشان قرار بود روز 31 اردیبهشت راهی آلمان شوند که به دلیل نرسیدن به موقع اعتبارات اردوی مونیخ لغو شد و تیراندازان 5 خرداد به آلمان می روند. بعید می دانم که این اعزام لغو شود و نمی گذاریم این فرصت هم از دست برود. از سوی وزارت ورزش و جوانان مبلغی برای اعزام به فدراسیون کمک شده است که بسیار ناچیز است و برای اعزام مجبور شدیم مجددا پول قرض کنیم.

*به خاطر مشکلات مالی فدراسیون دست به فروش برخی اموال زدیم و چندی پیش ساختمانی در ورزشگاه شیرودی که متعلق به فدراسیون بود فروختیم که واقعا این اتفاق ها خوب نیست و باعث تاسف است که ما به دلیل نرسیدن اعتبارات مجبور به فروش اموال فدراسیون شویم.

*ما حمایت مستقیم رئیس جمهور را برای تیراندازی نیاز داریم. اگر این اتفاق نیفتد و تیراندازی خوب حمایت نشود به دنبال آن سهمیه کمتری نسبت به دور قبل المپیک کسب می شود و گلایه مندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

*بسیاری از فرصت های تیراندازان از دست رفته است نباید بگذاریم که این فرصت های کمی که مانده نیز از دست برود و فرصت تبدیل به تهدید شود. مشکل اساسی ما در حال حاضر تامین اعتبارات است. اگر مشکل بودجه حل شود با مشکل تامین فشنگ رو به رو نخواهیم بود.

*به دلیل این که خیلی از فرصت ها را از دست داده ایم نمی توانم بگویم که چه انتظاری از ملی پوشان دارم. ما با مشکلات خیلی زیادی دست و پنجه نرم می کنیم. اگر همه چیز مرتب باشد 3 سهمیه و حتی بیشتر می توان در تیراندازی کسب کرد. اما با لغو سفرها انتظاری هم نمی رود که سهمیه زیادی کسب شود.