آرشیو سه‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۸۳۹۰
صفحه آخر
۱۲

خالق خندوانه:دکتر روحانی را به خندوانه دعوت می کنم

رامبد جوان گفت: از چپی ها و راستی ها برای حضور در «خندوانه» دعوت می کنم. رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان سینما تلویزیون از سال گذشته کلید یک برنامه طنز آیتمی به نام «خندوانه» را زد. اکنون این برنامه به سری دوم خود رسیده است.وی گفت: خندوانه حاصل یک کار و ایده گروهی است و قبل از تولید هر سری برنامه این گروه دور هم جمع می شود و ایده ها و طرح های خود را مطرح می کند از طرح های جدید و جذاب هم به شدت استقبال می کنم.به طور جدی می گویم که «خندوانه» به هیچ وجه به سمت سیاسی شدن نمی رود این حرف

سوء استفاده کسانی است که می خواهند تلویزیون را به جناحی بودن و جهت گیری محکوم کنند. واقعیت این است که ما در برنامه های تلویزیونی باید تابع یکسری قانون باشیم اما به نظر من سیاستمداران از هر دو گروه چپ و راست می توانند مهمان خندوانه شوند هر سیاست گذاری که به طور رسمی کار می کند باید در رسانه بیاید و از سبک زندگی به مردم بگوید من بارها از دکتر ظریف و دکتر هاشمی دعوت کرده ام که به برنامه بیایند.جوان تاکید کرد:

من عاشق این هستم که از آقای روحانی به برنامه دعوت کنم و ایشان راجع به شادی و مردم صحبت کنند. تمام طیف ها، پزشکان، هنرمندان و... باید بیایند و در خندوانه از زندگی حرف بزنند.