آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۸
جامعه
۱۷
حق با شماست

با این سودهای کلان چطور وام بگیریم؟

تلفن های بی جواب/ گودرزی از ماسوله گفته از مسئولان نهاد ریاست جمهوری می خواهیم جهت جوابگویی به تلفن نهاد اقدامات لازم را انجام دهند.

زیرگذر طلسم شده/ قاسمیان گلایه کرده که چرا بیش از یک سال است عملیات ساخت زیرگذر چهارراه ایران خودرو در جاده مخصوص کرج متوقف شده است؟

خطر افزایش قاچاق سوخت/ مظاهری از مراغه هم تاکید کرده حالاکه دیگر سهمیه بنزینی وجود ندارد و خودروها هرچقدر دوست دارند بنزین سوختگیری می کنند باید مراقب قاچاق سوخت به دیگر کشورها بود.

وام هایی با سود کلان/ شاهسون از تهران یادآور شده با وجود کاهش سود پرداختی بانک ها به سپرده های مردم چرا خود بانک ها برای وام پرداختی هنوز بالای 28درصد سود دریافت می کنند. مگر قرار نبود این سودها نیز کاهش یابد؟

روی خط 162

بلاتکلیفی نیروهای شرکتی/ یک شهروند گفته چرا نیروهای شرکتی سازمان شهرداری ها، استخدام یا قراردادی نمی شوند؟

پارکبان های بی نام و نشان/ یک شهروند از تهران هم گفته پارکبان های محدوده بازار بی آن که قبضی به رانندگان بدهند مبلغ 2000 تومان از مشتریان دریافت می کنند و فقط از کلاه آنان متوجه پارکبان بودن آنان می شویم.

امان از مسافرکش ها/ یک شهروند از تهران عنوان کرده که از تاکسیرانی شهر تهران می خواهیم فکری به حال مسافرکش های شخصی متفرقه در محدوده طرح ترافیک بکنند که در خطوط تاکسیرانی اقدام به مسافرکشی می کنند.

ویلاسازی های افراطی/ یک شهروند از تهران هم گفته ساخت و ساز در جاده امامزاده داوود(ع) به قدری زیاد شده است که در دامنه کوه همه ویلاسازی شده است، مخصوصا در روستای رندان.