آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۸
ورزش
۱۸

روز اعلام نتیجه واگذاری

نتیجه چهارمین مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با چند روز تاخیر، امروز (چهارشنبه) اعلام می شود.

عبدالله پوری حسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت وگو با رادیو ورزش با بیان این مطلب گفت: با وجود تلاش هایی که انجام شد و قرار بود روز دوشنبه نتیجه نهایی این مزایده اعلام شود اما به دلیل نرسیدن برخی استعلام ها این کار به زمان بیشتری نیاز داشت.

روز دوشنبه یکی از نهادها پاسخ شفاهی به ما داد که باید این استعلام ها به صورت کتبی به دست ما برسد. به همین دلیل روز سه شنبه این کار را انجام دادیم و به احتمال فراوان ظهر چهارشنبه (امروز) نتیجه نهایی مزایده چهارم را اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به پرسشی با این موضوع که آیا یکی از سه وزیر (وزیر ورزش) اهلیت متقاضیان را تائید نکرده است، گفت: این موضوع به سه وزیر مربوط نمی شود و سه مرجع بانک مرکزی، وزارت اطلاعات و اداره سوءپیشینه باید اهلیت متقاضیان را به صورت کتبی تائید می کردند.

گفته می شد بازی شب گذشته پرسپولیس و الهلال هم در اعلام نشدن دیروز نتیجه مزایده تاثیرگذار بود، موضوعی که رئیس سازمان خصوصی سازی آن را تائید کرد.

پوری حسینی گفت: با توجه با حساسیت بازی پرسپولیس و الهلال و برای این که حرف و حدیثی به وجود نیاید تصمیم گرفتیم نتیجه مزایده را پیش از ظهر چهارشنبه اعلام کنیم.