آرشیو چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۶۸
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

سیلاب 2 چوبان را بلعید

وقوع سیلاب در شهرستان ماکو به کشته شدن دو چوپان منجر شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرماندار ماکو گفت: بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل، دو چوپان از اهالی روستای ایلان قره ماکو، جان خود را از دست دادند.

شاهین علیزاده با بیان این که این دو نفر شامگاه دوشنبه هنگام چرای گوسفندان در مسیر سیلاب دچار این حادثه شدند، افزود: به دنبال گزارش مردمی از این روستا نیروهای امدادی هلال احمر در محل حادثه حاضر شده و تا نیمه شب جسد این دو فرد را از داخل سیلاب بیرون کشیدند.

5 کشته در سقوط پژو به دره

سقوط خودروی پژو 206 در جاده کرج - چالوس به دره پنج کشته در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده پلیس راه البرز در این باره گفت: این حادثه بامداد دیروز در جاده فرعی کوشکک به سمت دیزین رخ داد.

سرهنگ اکبری افزود: در این حادثه پنج نفر از کارکنان شرکت زامیاد که با خودروی سواری عازم کرج بودند، جان سپردند. براساس نظرکارشناس تصادفات پلیس راه، سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه علت 50 درصد بروز این حادثه اعلام شد.

مسمومیت 118 نفردر پارس جنوبی

118نفر از کارکنان شرکت گاما پیمانکار فاز 19 میدان گازی پارس جنوبی مسموم و روانه بیمارستان شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان بوشهر در این باره گفت: ساعت 6 صبح دیروز اطلاع یافتیم کارکنان شرکت گاما، پیمانکار فاز 19 میدان گازی پارس جنوبی دچار مسمومیت شده اند که امدادگران با حضور در محل مشاهده کردند 118 نفر مسموم شده و بدحال هستند.

دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: امدادگران عملیات نجات این کارگران را آغاز کردند و 36 نفر از آنها را در محل حادثه درمان کردند و 56 نفر را به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر کنگان و 26 نفر را به بیمارستان دیگری منتقل کردند.

بررسی های اولیه نشان می داد همه آنها پس ازخوردن شام از دوشنبه شب بدحال شده اند.

وی خاطرنشان کرد: افراد بستری شده همچنان تحت درمان قرار دارند. آب و غذای مصرفی کارکنان شرکت فوق نمونه گیری شده تا علت مسمومیت آنها به طور دقیق مشخص شود.