آرشیو پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۰
شوک امروز
۱۲

سردار اشتری:هدف، افزایش برگه جریمه نیست

گروه شوک: هدف پلیس افزایش تعداد برگه های جریمه نیست و ما به دنبال فرهنگسازی و برپایی نظم، امنیت و آرامش مردم هستیم.

سردار حسین اشتری رئیس پلیس ایران صبح دیروز در مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این مطلب گفت: پلیس راهور به دلیل نوع و تعداد ماموریت تابلوی پلیس است، چرا که بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم دارد و برهمین اساس می توان آن را تابلو و نشان پلیس دانست.

سردار اشتری با بیان اینکه ماموران پلیس براساس قانون به وظایف خود عمل می کنند، گفت: تصویب قانون جدید و ارتباط پلیس با اقشار مختلف موجب ارتقای فرهنگ ترافیکی شده که این یک دستاورد بزرگ است. سردار اشتری در حاشیه این مراسم در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه های اجتماعی برای تجمع در اعتراض به تک نرخی شدن بنزین گفت: مردم ما هشیارتر از آن هستند که اسیر فراخوان های شبکه های اجتماعی شده و تا این لحظه نیز گزارشی از تجمع حاصل نشده است و البته باید گفت مسئولان نیز به دنبال حل دغدغه های مردمی هستند.جانشین فرمانده ناجا نیز با بیان پیشنهاداتی برای استمرار کاهش تصادفات، خواستار به روز شدن قوانین راهنمایی و رانندگی، ارتقای صنعت بیمه و ایجاد مرکز تست جاده ای در کشور شد. سردار اسکندر مومنی گفت: مرکز تست جاده ای باید در کشور ایجاد شود چرا که با این حجم تولید خودرو هیچ مرکز تست جاده ای وجود ندارد و خودروها باید برای تست ایمنی به خارج از کشور فرستاده شوند.

سردار تقی مهری رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی نیز گفت: توسعه و گسترش فناوری های جدید کنترل ترافیک، پیگیری حمل و نقل ایمن مسافر و بار و همچنین پیگیری حمل و نقل ایمن جاده ای در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تعامل و هماهنگی در بخش سرعت بخشی به امداد و نجات، ارتقای سطح دانش، مهارت و دقت پرسنل و همچنین توجه به توسعه و بهبود خدمات ترافیکی و ارتقای فرهنگ ترافیکی از اولویت های پلیس راهور است.