آرشیو سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۴۹۷
بورس - صنایع
۱۰

تقسیم سود 280 تومانی در مجمع نفت ایرانول

گروه بنگاه ها: مجمع عمومی سالانه شرکت نفت ایرانول روز گذشته با تقسیم سود 280 تومانی به ازای هر سهم برگزار شد. براساس اعلام خالق، رئیس مجمع نفت ایرانول 350 میلیارد تومان سود انباشته دارد که 250 میلیارد تومان آن سود امسال شرکت است که در مجمع میان سهامداران تقسیم شد.

مدیرعامل نفت ایرانول در این جلسه با اشاره به 6 پروژه توسعه ای که چند سالی است این مجموعه به دنبال اجرای آن است ابراز امیدواری کرد با تامین مالی این پروژه ها در سال جاری موفق به اجرای آن شوند.

عیسی اسحاقی پروژه مخازن، یوتیلیتی و سوله را از جمله این پروژه ها عنوان و اظهار کرد که بازده سرمایه آن بسیار زود خواهد بود. اسحاقی همچنین اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه تولید محصول در سال 94 بسیار جلوتر از بودجه پیش بینی شده هستیم و در 2 ماه ابتدای سال رکورد تولید تمامی محصولات را در طول تاریخ ایرانول شکسته ایم.

وی با اشاره به برنامه شرکت برای افزایش تنوع بازار داخلی و صادراتی گفت: در گذشته محصول نهایی این شرکت تنها به یک کشور صادر می شد که ما در نظر داریم محصول را به 30 کشور صادر کنیم و در زمان حاضر صادرات محصول نهایی به 5 کشور عملیاتی شده و مابقی مقاصد صادراتی نیز در دست اقدام است.