آرشیو سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۷۳
جامعه
۱۷
حق با شماست

یارانه زنان سرپرست خانوار قطع نشود

گرانی عوارض/ از اعداد و ارقامی که در قبض های مشترکان درج می شود، فقط خود مسئولان سردرمی آورند و بس؛ در مقابل مردم بدون این که توجیه شده باشند، موظف به پرداخت مبالغ تعیین شده هستند. خالدیان از سنندج، شهروندی است که از این موضوع گله دارد و می گوید: عوارض 9000 تومانی در قبض 37 هزار تومانی گاز صادر شده است.

تاخیر در پرداخت حقوق/ آقای علیخانی از تهران که پرداخت حقوقش ده روز به تعویق افتاده، با مشکلات جدی روبه رو شده و سوالش این است که چرا حقوق کارگران شهرداری منظم پرداخت نمی شود؟

زهکشی عاجل/ جاده شوشتر به اهواز به نظر می رسد مسیر پرمشکل و چالشی است، یکی از آنها نبود زهکشی و کانال کشی است که موسوی از شوشتر به آن اشاره کرده و از مسئولان خواسته تا زودتر برایش اقدامی کنند.

روی خط 162

قطع یارانه زن سرپرست خانوار/ در این که هنگام قطع یارانه ها، تر و خشک گاهی با هم سوخته اند شکی نیست، نمونه اش شهروندی است که از قطع شدن یارانه اش از اردیبهشت خبر داده و می گوید زنی است که دو فرزند را سرپرستی می کند و منبع درآمدش خیاطی است.

قطع گازوئیل/ سپاسگزار می شویم اگر مسئولان به پرسش این شهروند پاسخ دهند. او می گوید مدت یک ماه است که گازوئیل اهالی سولقان قطع شده در حالی که مردم گاز شهری هم ندارند، پس اگر نمی خواهید برای آنها گازکشی کنید چرا گازوئیل را قطع کرده اید.

خطر غرق شدگی/ کانال های آب بی حفاظ، دردسری است که این بار در قزوین یکی از شهروندان گزارش داده در کنار آموزشکده فنی و حرفه ای روستای نجف آباد، کانال آبی است که تا به حال سه نفر در آن غرق شده اند.