آرشیو سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۲۷۳
ورزش
۱۸

جریمه سنگین در انتظار فوتبال کرمان

ورزشگاه مس که قرار بود مکانی باشد برای جشن و پایکوبی فوتبالدوستان کرمانی، فقط آتشبازی به خود دید، بی آن که جشنی در کار باشد؛ آتش زدن ورزشگاه، پرتاب صندلی ها به داخل مستطیل سبز و پایان رویای مس کرمان برای صعود به لیگ برتر.

حالاصحبت از محرومیت سنگین برای تیم کرمانی است. اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات دیدار دو تیم مس کرمان و استقلال خوزستان گفت: طبق آیین نامه انضباطی با توجه به تخلفاتی که تماشاگران کرمانی در این دیدار انجام داده اند بی شک محرومیت حضور تماشاگر یا حتی بازی دور از خانه برای این تیم در فصل آینده اجرا خواهد شد.

در جریان بازی برگشت پلی آف لیگ برتر و پس از آن که تیم استقلال اهواز در دقیقه 75 گل دوم را وارد دروازه مس کرد، تماشاگران کرمانی با پرتاب صندلی ها به داخل زمین و آتش زدن بخشی از ورزشگاه برای مدتی جریان بازی را به وقفه انداختند، اما پس از آرام شدن اوضاع، با نظر داور بازی ادامه پیدا کرد و در نهایت هم با همان دو گل به سود استقلال اهواز به پایان رسید تا نماینده خوزستان با پیروزی 3 بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز حضور در لیگ پانزدهم را به دست بیاورد.