آرشیو پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۷۱
جامعه
۲

پیدا و پنهان

محسن میردامادی از زندان آزاد شد

سه شنبه شب محسن میردامادی، نماینده مجلس دوره ششم و دبیرکل جبهه مشارکت که پس از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم بازداشت شده بود، پس از تحمل شش سال حبس از زندان آزاد شد. به گزارش ایلنا،میردامادی که در خرداد سال 88 به دو اتهام اجتماع و تبانی بر ضد امنیت داخلی کشور و فعالیت تبلیغی علیه نظام بازداشت شده بود، از سوی شعبه 15 دادگاه انقلاب جمعا به شش سال حبس محکوم شده بود.

احتمال لغو تجمع حوزه علمیه ایروانی مقابل استادیوم

بنا بر برخی خبرها گویا حوزه علمیه ایروانی که از مدت ها پیش برای برگزاری تجمع روز جمعه مقابل استادیوم آزادی تبلیغ و اطلاع رسانی کرده بود از انجام این تجمع منصرف شده و احتمال لغو آن وجود دارد. مسوولان حوزه علمیه ایروانی این خبر را تایید یا تکذیب نکردند.

مشایی: نه مصاحبه ای کرده ام و نه مصاحبه خواهم کرد

اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهور سابق گفت: من در این دو سال مصاحبه نکرده ام و از این به بعد هم مصاحبه نخواهم کرد. به گزارش جهان نیوز، اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق در حاشیه مراسم ترحیم همسر محمدرضا رحیمی که دیروز برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگاران که از وی درباره حضورش در انتخابات سوال کردند، گفت: من در این دو سال، مصاحبه نکرده ام و از این به بعد هم مصاحبه نخواهم کرد. به نظر می رسد چهره جنجالی دولت دهم «سکوت» را بهترین راه فرار از پاسخگویی درباره کیفیت رابطه اش با احمدی نژاد و ارتباطش با برخی اتهامات اقتصادی تشخیص داده است.