آرشیو پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۷۱
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه پرسپولیس را به خاطر آنکه هوادارانش در جریان رویارویی با النصر بنرهای سیاسی به دست داشتند و به چشم بازیکنان سعودی لیزر می انداختند به پرداخت 18 هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

مجاهد خذیراوی که در سال 80 با محرومیتی سنگین در فوتبال مواجه شده بود، می گوید کار خاصی نکرده و تنها به عنوان یک پسر 16 ساله به یک جشن تولد رفته است ولی معتقد است که گویی او باید قربانی می شد تا حساب دست دیگران بیاید.

علیرضا مرزبان سرمربی فصل گذشته تیم پدیده خراسان با این تیم تمدید کرد.

بعد از چاگو، باشگاه فولاد خوزستان با لئونارد مساریچ مدافع کروات نیز به توافق رسید

عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد مشکلی برای ادامه همکاری با این باشگاه وجود ندارد و تمایل دارد به همکاری اش با این تیم ادامه دهد.

درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد برای فصل آینده با دو گزینه داخلی و سه گزینه خارجی سرمربیگری مذاکره کرده است.

بازیکنان تیم ملی والیبال امریکا از برج میلاد تهران بازدید کردند / رییس فدراسیون والیبال امریکا: اطلاعات مردم امریکا درباره ایران بسیار اندک است/ مناطق جذاب و دیدنی ایران بسیار زیاد است و گردشگران بسیاری می توانند برای بازدید از ایران به این کشور سفر کنند.

عمرانی و اخلاق پسند عضو تیم ملی تنیس روی میز شدند / براساس تصمیم کمیته فنی فدراسیون، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق پسند به جمع برادران عالمیان و افشین نوروزی اضافه شدند تا تیم ملی با پنج بازیکن به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند اعزام شود.

الهلال به دلیل رفتار هوادارانش برابر پرسپولیس یک بازی از حضور تماشاگران محروم شد / کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم الهلال عربستان را به علت رفتار ناشایست تماشاگرانش در دیدار مقابل پرسپولیس به برگزاری یک دیدار خانگی بدون تماشاگر محکوم کرد.

تیم وزنه برداری جوانان به مقام دهم مسابقات قهرمانی جهان رسید / مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در لهستان با قهرمانی روسیه به پایان رسید و تیم ایران با چهار وزنه بردار و کسب یک طلا، دو نقره و سه برنز در رتبه دهم قرار گرفت/ تیم های لهستان و کلمبیا دوم وسوم شدند