آرشیو پنجشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۲۷۱
ورزش
۱۵

جهان

با وجود ایفای نقش ستاره پرتغالی رئال مادرید به عنوان مهم ترین ستاره کهکشانی ها در چند فصل اخیر، گروه پرشماری از هواداران این تیم خواهان فروش او هستند.

تیم بسکتبال گلدن استیت با پیروزی مقابل کلیولند در بازی ششم فینال لیگ بسکتبال حرفه ای امریکا بعد از 40 سال به عنوان قهرمانی رسید.

یک نشریه ایتالیایی ادعا کرده است که یوونتوس در آستانه عقد قرارداد با مانژوکیچ مهاجم کروات تیم فوتبال اتلتیکو مادرید است.

خوان لاپورتا، رییس پیشین باشگاه بارسلونا از آمادگی رسمی خود برای رقابت با بارتمئو رییس فعلی باشگاه برای مدیریت آبی واناری های کاتالونیا خبر داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود استعفای «داتو الکس سوزی» از سمت دبیرکلی AFC را اعلام کرد.

سران بارسلونا ادعا کرده اند در صورت ناکامی در جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، قطعا مارکو وراتی، مدافع ایتالیایی پاری سن ژمن را به جمع خود اضافه می کنند.

باشگاه تاتنهام خواهان ایکرکاسیاس، دروازه بان و کاپیتان رئال مادرید و مارک بارترا، مدافع بارسلونا شده است.

سرمربی بارسلونا خواستار بازگرداندن دنیس سوارز، محصول لاماسیا شده است. این بازیکن فصل گذشته به صورت قرضی در سویا توپ می زد. به این ترتیب انریکه خواهان بازگرداندن این بازیکن به بارسلونا شده است تا سوارز جانشین ژاوی در این تیم شود.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینترمیلان به سران باشگاه گفته است که تمایلی به خرید یووتیچ، مهاجم مونته نگرویی منچسترسیتی ندارد.

عیسی حیاتو، رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا اتهام خرید و فروش برای میزبانی قطر را انکار و تکذیب کرد.