آرشیو شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۲۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•تفاوت قیمت زولبیا بامیه: در ماه مبارک رمضان قیمت زولبیا و بامیه متفاوت است. پیشنهاد می شود مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی برای یکسان سازی قیمت ها و پیشگیری از اجحاف به مشتریان، اقدامات لازم را انجام دهند.

فرخی از تهران

•پیامک های تبلیغاتی؛ چرا؟ مشترکان ایرانسل به طور مداوم از شماره 8282 وقت و بی وقت پیامک های تبلیغاتی دریافت می کنند و از این وضع خسته شده اند. خواهشمندم شرکت ایرانسل رسیدگی کند.

عرفان از تهران

• گلایه از روابط عمومی شهرداری منطقه 14: چرا روابط عمومی شهرداری منطقه 14 به درخواست ها و مشکلاتی که در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان تکیه اکبرآبادی شمالی به ویژه در قسمت زمین بایر این منطقه وجود دارد، پاسخ گو نیست؟

محمد علوی از تهران

•شهرداری منطقه 13 رسیدگی کند: سال های گذشته ورود خودرو و موتورسیکلت و سدمعبر در بازار شهرستانی واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان شهید مرتجایی ممنوع بود. اما متاسفانه در حال حاضر مراجعه کنندگان به این محل از حضور خودروها و موتورسیکلت ها و سدمعبر، آرامش ندارند. از مسئولان ناحیه یک شهرداری منطقه 13 تقاضای رسیدگی داریم.

میترا احمدی

• مردم از افزایش قیمت ها به شدت گلایه دارند. اقتصاد دانان اصلاحات راهکار ارائه کنند.

•چطور وزارت آموزش و پرورش در مورد شرایط استثنایی امسال یعنی نبودن سال اول متوسطه دوم و کم یا نبود ساعات درسی برای معلمان به ویژه دوسوم دبیران جامعه شناسی برنامه و راهکاری ارائه نکرد؟ منطق علمی و قانون وزارت و قضا اصلااجازه نمی دهد از آنها در مقاطع دیگر و یا اداری استفاده شود. امسال در مدارس پسرانه شهر آمل کل ساعات درسی جامعه شناسی 125 ساعت است؛ درحالی که معلمان مرد 35 نفرند؛ دبیر با سابقه 25 سال، حق یک ساعت تدریس را ندارد!

• بعد از اینکه فونت روزنامه را تغییر دادید، همه چیز خیلی خوب و قابل خواندن بود، اما باز فونت شما ریز شده و واقعا برای خواندن مطالب اذیت می شویم.