آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۶۶
اجتماعی
۴

دوخط خبر

مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از اجرای طرح ساماندهی زنجیره تامین، توزیع و عرضه شیر خشک های متابولیک رژیمی برای نخستین بار در این سازمان خبر داده و گفته است، اجرای این طرح کمک بزرگی برای بیماران خواهد بود.

مشاور و دبیر اتاق فکرستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفته است 21 درصد معتادان افرادی هستند که دارای تحصیلات لیسانس و مقاطع بالاتر از آن هستند و حدود 6 درصد افرادی که اعتیاد دارند به طور کامل بی سواد هستند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفته است جدول زمان بندی مصاحبه دوره دکترای تخصصی 26 رشته دیگر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفت.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفته است که آزمون کارشناسی ارشد پزشکی با رقابت 90 هزار داوطلب برگزار شد و نتایج آن طی روزهای 10 و 11 تیر اعلام می شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اعزام های 7روزه به عتبات در ماه مبارک رمضان از 12 تیرماه آغاز می شود، گفته است، متقاضیان سفر به عتبات در ماه رمضان همچنان می توانند ثبت نام کنند و اعزام شوند.

دانشگاه آزاد از نظر تعداد استنادات در 10 سال اخیر، جزو یک درصد دانشگاه های تاثیرگذار جهان شناخته شده است. این ارزیابی توسط موسسه طلایه داران علم تامسون انجام شده است.