آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۸۱
ورزش
۱۵

والیبال

حسین فریدون، دستیار ویژه رییس جمهور پس از باخت تیم ملی والیبال به لهستان اعلام کرد برای ما برد و باخت مهم نیست، بلکه باید به تلاش بازیکنان خسته نباشید بگوییم و از بازیکنان خود حمایت کنیم.

داورزنی: ترس از باخت، موجب باخت ما شد/ خوشحالم که مردم فهم بالایی از والیبال دارند.

گودرزی وزیر ورزش و جوانان پس از باخت تیم ملی والیبال به لهستان گفت اعلام ماهیت ورزش برد و باخت است، اما معتقدم والیبال ایران هم سطح تیم های امریکا، روسیه و لهستان و قدرت های برتر جهان است.

معروف: لهستان از هر نظر شایسته بود

ترکاشوند بازیکن سابق تیم ملی والیبال می گوید تیم لهستان با ابتکار عمل خوب خود توانست تیم ایران را شکست دهد و شرایط را برای صعود ایران دشوارتر کند. لهستان محکوم به برد بود.

سرمربی لهستان: به صعود نزدیک شدیم/ امریکا شل بازی نخواهد کرد

کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال با اشاره به برتری تیم لهستان نسبت به تیم ایران اعلام کرد باید منتظر دیدار تیم های امریکا و لهستان بود تا ببینیم شرایط صعود برای ما فراهم می شود یا خیر؟ لهستان روحیه جنگندگی را از ایران گرفته بود.

کواچ: از انرژی تماشاگران استفاده نکردیم

عطایی، مربی پیشین تیم ملی والیبال پس از باخت ایران برابر لهستان، می گوید شکست در لیگ جهانی اهمیت بسیار زیادی ندارد و ما نباید از هدف اصلی مان که سهمیه المپیک است دور شویم.

غلامی: ما هنوز برای صعود انگیزه داریم

کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان معتقد است او و هم تیمی هایش بهترین بازی های خود در مرحله مقدماتی لیگ جهانی والیبال را مقابل ایران انجام دادند. او می گوید پشت خط زن دوم عالی کار کرد.

علیزاده: لهستان بهتر از ما بود

سایت جهانی والیبال در مورد رویارویی ایران و لهستان نوشت: «لهستان که در بازی نخست با ایران و در دیداری که پنج ست به طول انجامید شکست خورده بود، با غلبه بر ایران موفق شد فاصله اش با تیم ملی والیبال امریکا که در صدر جدول رده بندی گروه B قرار دارد را کمتر کند. در این بازی همانطور که پیش بینی می شد ایرانی ها با حمایت هواداران شان خیلی زود از حریف پیش افتادند اما لهستانی ها خیلی خوب فشاری که به آنها وارد شده بود را کنترل کردند.»