آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۸۴۱۸
ورزش
۱۱

گوناگون

تفتیان به مدال طلارسید

حسن تفتیان در جریان آخرین مرحله از رقابت های دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا، به عنوان نخستین دونده از خط پایان عبور کرد تا با هت تریک در قهرمانی، مرد طلایی دوی 100 متر این مسابقات باشد.

پرواز شیرجه روها به اتریش

تیم ملی شیرجه ایران به منظورحضوردریک دوره تورنمنت بین المللی امروزعازم اتریش می شود. این رقابتها با حضور 18 کشور و 175 شیرجه رو برگزار می شود.

گودرزی: ماهیت ورزش برد و باخت است

وزیر ورزش پس از باخت تیم ملی والیبال به لهستان گفت: ماهیت ورزش برد و باخت است، اما معتقدم والیبال ایران هم سطح تیم های آمریکا، روسیه ولهستان و قدرت های برتر جهان است. گودرزی اظهارکرد: من از همه مردم که از تیم ملی والیبال حمایت کردند تشکر می کنم.

موسوی درجمع بهترین ها

سایت فدراسیون جهانی والیبال فهرستی از بهترین های لیگ جهانی را در طول 22 روزاز برگزاری منتشر کرد که محمد موسوی تنها ایرانی حاضر دراین فهرست است.

مجیدی هم با استقلال امضا کرد

میثم مجیدی مدافع چپ سابق استقلال خوزستان به جمع آبی پوشان پیوست.این مدافع گلزن اهل شهراراک است اما درفوتبال خوزستان گل کرد و مورد توجه تیم های بزرگ قرار گرفت.

رحیمی: به طلای پارالمپیک فکر می کنم

غلامرضا رحیمی ملی پوش تیم تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین گفت: تنها چیزی که سختی ها را برای من هموار می کند، فکر کردن به هدف بزرگی است که دارم و آن رسیدن به طلای پارالمپیک است.

کواچ: لهستان مزد برتری خود را گرفت

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از شکست برابر تماشاگران خانگی متاسف است. کواچ گفت: به لهستان تبریک می گویم. آن ها خیلی از ما بهتر بودند و مزد برتری خود را نیزگرفتند. ما بازی را بهتر از آن ها شروع کردیم، اما با اشتباه هایی که انجام دادیم باعث شد نتیجه رقم بخورد.