آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۸۴۱۸
شهرستان ها
۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان: 100 هزار مددجوی کمیته امداد تا پایان ماه مبارک رمضان اطعام می شوند

سنندج –خبرنگاررسالت: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گفت: این نهاد هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با انجام برنامه ها و فعالیت هایی مناسب، بسترخدمات رسانی بهتر و بیشتر به محرومان جامعه را فراهم می کند.

قنبر موسینژاد افزود: در ماه مبارک رمضان فضای بهتری برای تقویت و گسترش کمک به محرومان و نیازمندان جامعه فراهم است و خیرین و نیکوکاران باید از این فرصت استفاده کنند.

وی احیای سنت های حسنه الهی و تقویت آن، تقویت انفاق و همبستگی های اجتماعی و تقویت روحیه همکاری و تعاون میان مردم را از دیگر رویکردهای کمیته امداد امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

موسی نژاد با بیان اینکه هم اکنون بیش از 100 هزار نفر از محرومین استان تحت پوشش این نهاد هستند،اظهارداشت:امسال زمینه اطعام 100 هزار نفر در ماه مبارک رمضان به صورت توزیع سبد کالادر قالب جیره خشک و همچنین غذای گرم فراهم شده است. وی، بهره گیری از ظرفیت مساجد در بحث اطعام نیازمندان در طرح اطعام محرومین را متذکر شد وتصریح کرد:پهن کردن یک سفره افطاری ساده برای نیازمندان در مساجد حاشیه و مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته و در تعدادی از مساجد نیز اجرا شده است