آرشیو سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۵
فرهنگ و هنر
۵

فیلم اول آبیار ماه بعد اکران می شود

«اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» به عنوان نخستین فیلم سینمایی بلند نرگس آبیار، از نیمه مردادماه در سینماهای کشور به نمایش عمومی درمی آید.

این هم از عجایب سینمای ماست که فیلم اول یک کارگردان آن طور که باید در زمان ساخت دیده نمی شود، اما پس از اکران و موفقیت فیلم دوم فیلمساز، فیلم اول هم با عنایات ویژه ای رو به رو می شود! اما این اتفاق برای نرگس آبیار، کارگردان فیلم «شیار 143» افتاد و نخستین ساخته بلند و سینمایی او، تازه پس از درخشش فیلم دومش، شانس اکران پیدا کرده است.

به گزارش تسنیم، فیلم «اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» سه سال قبل ساخته شد و در جشنواره سی و یکم فیلم فجر و در بخش فیلم اولی ها به نمایش درآمد، اما در این سه سال فرصت اکران پیدا نکرد. اما بتازگی قراردادهای لازم برای نمایش «اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» در گروه سینمایی هنر و تجربه منعقد شده و بناست فیلم از نیمه مردادماه در این گروه سینمایی روی پرده برود.

«اشیاء از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» که بازیگرانی چون گلاره عباسی، مهران رجبی، گیتی معینی، امیر غفارمنش، رامسین کبریتی، سامان صفاری، فاطمه شکری، مینا نوروزی و ساقی زینتی درآن بازی می کنند یک درام اجتماعی است و دغدغه های لیلا، زنی باردار از طبقه پایین جامعه را به تصویر می کشد.

تهیه کنندگی این فیلم را که از محصولات موسسه رواق هنر ماندگار است، محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی برعهده دارند.