آرشیو چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۸۲
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

ذوب آهن: حسن زاده را به استقلال نمی دهیم / به این بازیکن نیاز داریم و او چهارشنبه با حضور در باشگاه قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

مهرداد جماعتی در تست پزشکی پرسپولیس شرکت کرد / مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان امروز در تست پزشکی این باشگاه حاضر شد و در صورتی که مشکلی نداشته باشد قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.

علی کفاشیان: رای کمیته استیناف درباره راه آهن کلی بوده است / رییس جدید دپارتمان داوری تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

تیم اسلحه سابر ایران نایب قهرمان مسابقات آسیایی شمشیربازی سنگاپور شد / تیم ایران در دیدار نهایی این رقابت ها مقابل کره جنوبی به میدان رفت و با شکست 45 بر 37 به مدال نقره رسید.

مهناز امیر شقاقی: سه دیدار تدارکاتی و همچنین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در تایلند لغو شد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ولز برگزار می شود / براساس اعلام یوفا، دیدار نهایی این رقابت ها در سال 2017 در ورزشگاه «میلینیوم» کاردیف برگزار خواهد شد/ ورزشگاه سن سیرو میلان، میزبان فینال این مسابقات در فصل آینده 2016 خواهد بود.

نجمه خدمتی: امیدوارم در مسابقات آذربایجان سهمیه المپیک ریو را کسب کنیم.

پرویز مظلومی، بیگ زاده را نخواست.

غلامرضا بهروان: سقوط راه آهن و صعود پیکان به ما ابلاغ نشده است / اگر نیاز باشد دیدار پلی آف را دوباره برگزار کنیم، مسوولان ذی ربط باید از ما بخواهند/ اگر پیکان به لیگ برتر برگردد فرصت ویژه ای به این تیم در نقل و انتقالات می دهیم.

فرشاد احمدزاده با پرسپولیس به توافق رسید / هافبک پرسپولیس که فصل گذشته به صورت قرضی در تراکتورسازی به میدان رفته بود، امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد دو ساله خود را تمدید کرد.