آرشیو چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۸۲
حادثه
۱۴

دستگیری قاچاقچی شیشه با شلیک تیر جنگی

مهر| قاچاقچی مواد مخدر که قصد جابه جایی محموله 10 کیلویی مخدر شیشه با خودروی زانتیا را داشت، در محاصره پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گرفتار شد.

سرهنگ محمد بخشنده، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزییات عملیات گفت: بر اساس اخبار به دست آمده در خصوص فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر برای توزیع مقادیر زیادی ماده مخدر شیشه توسط یک دستگاه خودروی زانتیا، ماموران معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی ویژه، موفق شدند مخفیگاه این فرد را در منطقه یافت آباد شناسایی و با هماهنگی مرکز فرماندهی، دو اکیپ عملیاتی به محل اختفای متهم اعزام کنند. سرهنگ بخشنده ادامه داد: پس از استقرار ماموران در محل، کنترل نامحسوس متهم در دستور کار قرار گرفت و در حالی که ماموران پلیس در تعقیب نامحسوس خودروی زانتیای متهم بودند، وی از حضور ماموران مطلع شد و اقدام به فرار کرد. ماموران چندین مرتبه دستور ایست صادر کردند، ولی او بدون توجه متواری شد که در این حین با چند خودروی عبوری نیز تصادف کرد، اما در نهایت ماموران مجبور به استفاده از سلاح شدند و با شلیک دو گلوله هوایی و 13 گلوله به سمت چرخ های خودروی زانتیا، وی را مجبور به توقف کردند. رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم پس از توقف خودروی خود، با ماموران نیز درگیر شده بود، افزود: او به دنبال درگیری با ماموران قصد از بین بردن مدارک جرم را داشت که بلافاصله دستگیر و با بازرسی انجام شده تعداد 10 بسته یک کیلوگرمی شیشه از صندوق عقب خودروی متهم کشف و ضبط شد.