آرشیو پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۲۸۳
حادثه
۱۴

شهادت سه مامور نیروی انتظامی تهران در سه ماه نخست

پلیس| رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با توجه به عدم ظرفیت زندان ها و نبود بودجه کافی جهت نگهداری افرادی که در ارتباط با خرده فروشی مواد مخدر دستگیر می شوند، 80 درصد این افراد در کمتر از 24 ساعت آزاد می شوند.

سرهنگ بخشنده در نخستین همایش مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و اصناف شهرستان شمیرانات، گفت: اعتیاد در حال حاضر همه افراد به ویژه قشر جوان را تهدید می کند. رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در میان معتادین، افراد تحصیل کرده و شاخصی دیده می شوند که هرگز فکر نمی کردند گرفتار این بلای خانمان سوز شوند. وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری، کمیته مبارزه با مواد مخدر با دستگیری 15 هزار فروشنده و قاچاقچی مواد مخدر و تقدیم سه شهید و 15 جانباز در این عرصه فعالیت خود را همچنان ادامه می دهند.

بخشنده افزود: مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی مناطق و محله های تهران از وجود این افراد از جمله مواردی است که کمیته مبارزه با مواد مخدر در دستور کار خود قرار داده است. وی با اشاره به دستگیری روزانه 150 معتاد ولگرد و خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر تهران، اضافه کرد: با توجه به عدم ظرفیت زندان ها و نبود بودجه کافی جهت نگهداری افرادی که در ارتباط با خرده فروشی مواد مخدر دستگیر می شوند، 80 تا 90درصد این افراد در کمتر از 24 ساعت آزاد می شوند.