آرشیو شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴، شماره ۴۲۹۸
صفحه اول
۱

جزایری: تهدیدات نظامی آمریکا پاسخ های کوبنده به دنبال دارد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تهدیدات نظامی این روزهای آمریکا پاسخ های کوبنده به دنبال دارد و به طور پشیمان کننده خودپسندی و بزرگ بینی مخصوص آمریکایی ها را درهم خواهد شکست.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سید مسعود جزایری به مناسبت 12 تیرماه سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری کشورمان اظهار کرد: حافظه تاریخی ملل جهان بویژه ملت ایران سرشار از رویدادهای تلخی است که به دلیل بی صداقتی آمریکا و جنایاتی که مدعیان دروغین حقوق بشر در حق جامعه بشری روا داشته اند، آرامش و آسودگی از وجدان بشریت گرفته شده است.

این مقام ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در سیاهه اقدامات ضد بشری آمریکا، جنایات ضد ایرانی آنها از جمله حمله ناو جنگی وینسنس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در 12 تیرماه سال 67 معنای بسیار ویژه ای داشته و حامل این پیام است که حاکمان کاخ سفید برای نیل به اهداف و مقاصد شیطانی خود از هیچ جنایتی حتی قربانی کردن زنان و کودکان بی گناه فروگذار نمی کنند.

سردار جزایری با اشاره به مضحک بودن ژست حقوق بشری مقامات آمریکایی خاطرنشان کرد: تراژدی حقوق بشر آمریکایی، امروز به یک طنز جهانی تبدیل شده است و ملت ها ورای عملیات روانی و پروپاگاندای رسانه های امپریالیستی دریافته اند جنایت و وحشی گری جزو ذاتی رژیم حاکم بر ایالات متحده بوده و در راهبردها و سیاست های کاخ سفید نهادینه شده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بازخوانی و تامل در جنایات آمریکا علیه ملت ایران و حمایت آنها از عاملان اقدامات تروریستی و ضدبشری مانند ترور مقام معظم رهبری، فاجعه هفتم تیرماه، بمباران شیمیایی سردشت، شهادت 17 هزار نفر از مردم و مسئولان کشور، حمله موشکی ناو جنگی به هواپیمای مسافربری و ده ها جنایت دیگر لکه های ننگی است که در کنار دیگر جنایات آمریکا بخوبی بی صداقتی مقامات آمریکایی در زمینه حقوق بشر را بیان می کند.

جنایاتی که از تاریخ پاک نمی شود

وزارت امور خارجه کشورمان هم در سالگرد حمله ناو جنگی ایالات متحده به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 12 تیرماه 1367 که موجب شهادت 290 مسافر این هواپیما شد، در بیانیه ای تاکید کرد: این جنایت هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.