آرشیو دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۷۱
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

توضیح سازمان حمل ونقل و ترافیک در مورد پیام «فروش طرح ترافیک روزانه»: «تعداد مجوزهای طرح ترافیک سالانه ثابت بوده و فروش مجوزهای مذکور به صورت روزانه و هفتگی از محل کاهش صدور مجوزهای سالانه و صرفا در جهت آسایش و رفاه حال برخی شهروندان که بنا براضطرار و ضرورت، چاره ای جز ورود به محدوده طرح ترافیک در ایامی از سال را ندارند، پیش بینی شده و از طریق ثبت اینترنتی درخواست یا به وسیله جایگاه هایی که عموما در معابر ورود به محدوده مذکور جانمایی شده اند، قابل ابتیاع است.»

خودرو صفر معیوب: آقای اسفندی از دامغان در تماس خود اظهار کرده اند که بنده یک دستگاه خودرو داخلی صفر خریداری نمودم. در ابتدا ماشین پایه گازسوز روی سوخت گاز نرفت و اکنون مدت 20 روز است که ماشین در منزل خوابیده است و هنوز موفق به تعمیر آن نشده ام.

افزایش قیمت لبنیات: آقای سعیدی عنوان کرده اند که برخی تولیدکنندگان هرچند ماه یک بار اقدام به افزایش قیمت محصولات خود می نمایند، برای مثال قیمت لبنیات هر دو سه ماه یک بار گران می شود. شیر دامداران از پنجشنبه گذشته تاکنون 200 تومان افزایش قیمت داشته است. درخواست نظارت بیشتر بر کار آنها را داریم.