آرشیو دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۷۱
اجتماعی
۴
فضای مجازی

سردر پر سر و صدا

رضا فرخی

سردر 3٬000٬000٬000 تومانی دانشگاه صنعتی شریف،خیلی از کاربران و بویژه دانشجویان را حسابی به جوش و خروش انداخت.این کاربران در فضای مجازی اکثرا به این ماجرا واکنش منفی نشان داده اند.

یکی گفته آقا این عدد سه دست برنمی دارد،سه میلیارد،سه هزار میلیارد،خلاصه همیشه هست!یکی دیگر گفت همین پول را صرف آزمایشگاه های دانشگاه شریف کنید. دیگری هم گفته نگران نباشید از همین بناهایی است که امروز نصب کنند فردا به هزار و یک دلیل برش می دارند.

آبخوری مترو تعطیل نیست!

ظاهرا حرکت جدید در آبخوری های مترو پاسخ مثبت از سوی کاربران فضای مجازی گرفته، طوری که خیلی از کاربران از این می گویند که امسال برخلاف سال قبل ظاهرا دل مترویی ها به حال سالمندان و مسافران سوخته و آب سردکن های مترو را قطع نکرده اند.

حاشیه پزشک ها در فضای مجازی

پزشکان باز هم خود را سوژه کردند،البته این بار در فضای مجازی. در چندروز اخیر عکسی از صفحه اینستاگرام یک پزشک جوان در فضای مجازی دست به دست می شود که دراین عکس، یک بیمار با بدنی خونین دیده می شود.در کنار این عکس کامنتهایی عجیب از همکاران این پزشک دیده می شود.یکی از همکارانش گفته که «این نوع مردن واقعا مبتکرانست.» این نوع کامنتها و انتشار عکس خونین جسد با واکنش های منفی از سوی کاربران در فضای مجازی روبه رو شده!

این دکتر اسپورت و دوست داشتنی

تیپ اسپورت دکتر ظریف جدا از اینکه سبب شد اینستاگرامش دوباره لایک باران شود با واکنش های مثبت و بعضا منفی کاربران هم روبه رو شده است.خیلی از کاربران با انتشار این عکس جدید، کلی از وی تمجید کرده اند و تاکید دارند که فارغ از ماجرای موفقیت آمیز بودن یا نبودن مذاکرات از او سپاسگزارند. یکی از کاربران گفته این مرد حتی عکس اسپورتشم خوش تیپه.یکی دیگر هم گفته بابا داره استراحت می کنه اون موقع هم ولش نمی کنیم،همش که نباید کت شلوار بپوشه!