آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۰۱
اخبار کشور
۳

وزیر دفاع: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی از داعش اشغال نیابتی می کند

وزیر دفاع با بیان این که غرب و آمریکا از خطر اسرائیل در امان نیستند، گفت: رژیم صهیونیستی با پشتیبانی از داعش، به طور غیرمستقیم درصدد سلطه بر منطقه ما است. خون مردان و زنان و کودکان بی گناه فروپاشی رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد.

به گزارش تسنیم، سردار حسین دهقان طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس با اشاره به اینکه امروز صهیونیسم نماد تروریسم، کودک کشی، اشغالگری، تجاوز و نسل کشی است اظهار داشت: روز قدس، تبلور عزم جهانی برای دفع شر صهیونیسم است. روز جهانی قدس تمام نقشه های رژیم صهیونیستی برای به حاشیه راندن و به فراموشی سپردن مسئله فلسطین و اشغال قدس شریف را نقش برآب می کند.

وزیر دفاع گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه 19 تیرماه سال جاری از اهمیتی بیش از سال های گذشته برخوردار است چرا که رژیم صهیونیستی با پشتیبانی کامل از جریان تروریستی داعش و هدایت آنان به طور غیرمستقیم در صدد تحقق اشغال نیل تا فرات است و بی تردید حضور با شکوه و میلیونی مردم می تواند این توطئه خطرناک را نیز خنثی و مکر آنان را بخودشان برگرداند. خون مردان و زنان و کودکان بی گناه فلسطینی، در کنار عزم و انسجام مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطین؛ اضمحلال و فروپاشی کامل رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد و این وعده تخلف ناپذیر الهی است که تحقق خواهد یافت.

سردار دهقان با تاکید بر اینکه تنها راه نجات قدس شریف اتحاد، انسجام و وحدت عمل مسلمانان است، گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا تلاش دارد با ایجاد تفرقه و خون ریزی میان مسلمانان مانع از ایجاد چنین اتحادی شود. امروز رژیم سفاک صهیونیستی با داشتن صدها کلاهک اتمی و سلاح های کشتار جمعی و دیگر سلاح ها و امکانات پیشرفته اهدایی غرب، کانون شرارت، جاسوسی و جنگ افروزی در جهان است و نه تنها کشورهای اسلامی از خطر این رژیم در جهان مصون نیستند بلکه کشورهای غربی و حتی آمریکا نیز از خطر آنان در امان نبوده و نخواهند بود و اگر روزی این رژیم بتواند آمال و آرزوی شوم خود را برای تسلط بر منطقه تحقق بخشد، روز نگون بختی جهان به ویژه کشورهای اروپایی و آمریکایی فرا رسیده است.