آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۰۱
اخبار کشور
۱۰

اخبار کوتاه

گزینه پیشنهادی برای استانداری فارس

محمدجواد حق شناس رئیس جبهه اصلاح طلبان در واکنش به خبر برخی رسانه ها درباره احتمال ریاست وی بر استانداری فارس، گفت: برخی از اصلاح طلبان استان فارس من را برای تصدی مسئولیت استانداری استان فارس به وزارت کشور معرفی کرده اند. وی افزود: تا زمانی که حکم استاندار فارس زده نشود، هیچ چیز مشخص نیست و این موضوع در حد پیشنهاد باقی می ماند.

دولت دلواپس قانون امر به معروف و نهی از منکر نباشد

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قانون امر به معروف و نهی از منکر ضرری برای دولت ندارد، گفت: انتظار مجلس از دولت این است که آنقدر دلواپس قانون امر به معروف و نهی از منکر نباشد.

باید حقوق و دستاوردهای هسته ای کشورمان حفظ شود

فرج الله عارفی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: برای ما مهم این است که حقوق و دستاوردهای هسته ای کشورمان حفظ شود و انشاءالله تیم مذاکره کننده این مسائل مهم را دنبال می کند.

دولت از تولیدات داخل استفاده کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی استفاده از تولیدات داخل را در دستور کار خود قرار دهد تا این موضوع فرهنگ سازی شود. ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با تسنیم با اشاره به راهکارهای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی با تولید داخلی ارتباط تنگاتنگ دارد؛ یعنی اگر از تولید داخل حمایت نشود، قطعا اقتصاد مقاومتی معنا و مفهومی نخواهد داشت.

ایرادات استانی شدن انتخابات را رفع می کنیم

امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان به طرح استانی شدن انتخابات، گفت که مجلس برای تامین نظر شورای نگهبان ایرادات وارده را رفع خواهد کرد.