آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴، شماره ۲۱۱۰۱
حوادث - اخبار کشور
۱۱

واکنش ستاد سوخت به خبر کیهان

پیرو درج خبری در صفحه 11 روزنامه دیروز با عنوان «ستاد سوخت منحل شد»، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، توضیحاتی را به کیهان ارسال داشته است.

متن توضیحات این ستاد بدین شرح است:

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت با جدیت در حال کار و پیگیری اهداف محوله است و هیچ برنامه و یا دستوری مبنی بر انحلال یا توقف وظایف این ستاد صادر نگردیده است.

روابط عمومی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت در واکنش به درج خبر انحلال این ستاد در برخی خبرگزاری ها اعلام کرد؛ وظایف و اختیارات این ستاد به هیچ وجه متوقف نگردیده و در حال اجرای برنامه ها و اقدامات مورد نظر می باشد و قطعا اگر موضوع انحلال این ستاد در میان باشد به طور رسمی توسط این ستاد و یا مسئولین ارشد کشوری اعلام می گردد و قطعا این خبر از سوی سازمان تاکسیرانی و یا عضو شورای شهر اعلام نمی گردد.

خاطرنشان می گردد: پیش از این نیز برخی خبرگزاری ها طی خبری از انحلال این ستاد خبر داده بودند که علی رغم جوابگویی روابط عمومی این ستاد، متاسفانه بدون پیگیری از صحت خبر، عجولانه خبر از انحلال این ستاد را مجدد منتشر کرده اند.روابط عمومی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت یادآور شد: این ستاد با جدیت در حال کار و پیگیری اهداف محوله است و هیچ برنامه و یا دستوری مبنی بر انحلال یا توقف وظایف این ستاد صادر نگردیده است.

گفتنی است کیهان روز گذشته به نقل از عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران که اعلام کرده بود ستاد سوخت منحل شده است مطابق این خبر (که متن آن را سایر خبرگزاری ها هم منتشر کرده بودند) ابوالفضل قناعتی گفته بود: در آخرین جلسه ای که با رئیس سازمان تاکسیرانی داشتیم، گفته شد که ستاد سوخت اعلام انحلال کرده و روند نوسازی تاکسی های پیکان و پراید نامشخص است.