آرشیو سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴، شماره ۳۵۲۵
بورس - صنایع
۱۰

مجمع موسس صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان پردیس پارسیان

گروه بنگاه ها: مجمع موسس صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان پردیس پارسیان برگزار شد.

در این مجمع گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان مدیر صندوق، سرمایه گذاری مسکن پردیس به عنوان مدیر ساخت، تامین سرمایه لوتوس پارسیان به عنوان متعهد پذیره نویس و بازارگردان، شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان به عنوان متولی، شرکت بهستان مسکن پردیس به عنوان ناظر و موسسه حسابرسی فریوران به عنوان حسابرس صندوق در سمت ارکان صندوق انتخاب شدند.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن در این جلسه گفت: این پروژه در استان مازندران و شهر رویان تعریف و طراحی شده است. معزی افزود: زمین و پروانه پروژه متعلق به شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس است. وی با اشاره به اینکه صندوق مزبور دومین صندوق «ثمسکن» محسوب می شود، اضافه کرد: صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان مسکن شمال غرب (اولین صندوق) نیز مراحل ثبت نزد اداره ثبت شرکت ها را طی می کند و در تیرماه پذیره نویسی می شود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس نیز در این جلسه گفت: این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن، تلاش دارد با استفاده از تامین مالی از طریق صندوق زمین و ساختمان، پروژه مزبور را در 24 ماه احداث کند. میرشفیعی زیربنای ناخالص کل پروژه را بیش از 23هزار مترمربع اعلام کرد که در زمینی به مساحت 34 هزار و 500 مترمربع طراحی شده است. وی افزود: پروژه در 63 واحد شامل 61 واحد مسکونی و 2 واحد تجاری طراحی شده است.

معاون مالی و منابع انسانی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن نیز گفت: به دنبال افزایش جذابیت واحدهای سرمایه گذاری صندوق های زمین و ساختمان برای جذب سرمایه گذاران هستیم.