آرشیو چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴، شماره ۵۹۷۸
فرهنگ و هنر
۲۳

روی خط خبر

کمال تبریزی و حسن معجونی در پردیس چارسو

کمال تبریزی و حسن معجونی همراه مردم در پردیس سینمایی چارسو به دیدن «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» می نشینند. کمال تبریزی کارگردان، مهدی کریمی تهیه کننده و محمد حسن معجونی بازیگر فیلم «از رئیس جمهور پاداش نگیرید»، امشب چهارشنبه 24 تیرماه ساعت 21:15 به پردیس سینمایی چارسو می روند تا همراه مخاطبان به تماشای این فیلم بنشینند.

«بی شعوری» در ایستگاه چاپ 21

نسخه های چاپ بیست و یکم کتاب «بی شعوری» نوشته خاویر کرمنت با ترجمه محمود فرجامی بزودی به وسیله انتشارات تیسا منتشر و وارد بازار نشر خواهد شد.

تمدید دو نمایش در تئاتر باران

«سعادت لرزان مردمان تیره روز» از 4مرداد ماه در تئاتر باران روی صحنه می رود. نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» از چهارم مرداد ماه در تئاتر باران روی صحنه می رود و اجرای نمایش های «تونل» نوشته فارس باقری به کارگردانی سیامک احصایی و نمایش«هیچ کس نبود بیدارمان کند» نوشته محمد امیریار احمدی به کارگردانی پیام دهکردی تا31تیرماه تمدید شد.

«داستان تهران» می تواند یک برند باشد

علیرضا محمودی ایرانمهر می گوید: جایزه «داستان تهران» می تواند با تولید و نشرآثاری که برآیند زندگی در پایتخت است، به یک برند مهم ادبی در این زمینه بدل شود. این نویسنده ادامه داد: باید به جایی برسیم که وقتی مهر این جایزه روی کتاب یا داستانی می خورد، یک اعتبار فرهنگی برای آن همراه بیاورد، یعنی اعتبار مالی و اداری جایزه «داستان تهران» را به یک اعتبار فرهنگی بدل کنیم.