آرشیو دوشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۳۸
گردشگری
۱۷

گردشگری کردستان تسهیلات کم بهره می گیرد

در سفر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تیم همراه او به کردستان، پرداخت تسهیلات کم بهره در حوزه گردشگری و نیز پرداخت یارانه به طرح های گردشگری مطرح و مقرر شد از سوی مدیریت دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی پیگیری شود.

به گزارش میراث آریا، رییس سازمان میراث فرهنگی و مدیر کل دفتر تسهیلات و تامین منابع این سازمان همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به کردستان، از پروژه ها و طرح های زیرساختی گردشگری در این استان بازدید کردند. علی اصغر دادخواه، مدیر کل دفتر تسهیلات و تامین منابع سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پس از بازدید از هتل ها و مجتمع های بین راهی استان گفت: با جدیت کامل موضوع پرداخت تسهیلات کم بهره در حوزه گردشگری و نیز پرداخت یارانه به طرح های گردشگری را پیگیری می کنیم.

همچنین به گزارش «ایرنا»، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این سفر گفت: کردستان ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری و صنایع دستی دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود. مسعود سلطانی فر افزود: کردستان در صورت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز می تواند یکی از مقاصد گردشگری منطقه شود؛ چراکه کردستان ظرفیت ها و پتانسیل لازم برای تبدیل به مقصد توریستی را دارد و در صورت سرمایه گذاری در این حوزه می توان این استان غرب کشور را به منطقه ای گردشگری تبدیل کرد.