آرشیو دوشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۸۴۳۷
اجتماعی
۱۰

پیام مردم

آبعلی یک شهروند: خودرو پیش ثبت نامی خود را در خردادماه امسال از شرکت پارس خودرو تحویل گرفتم. بعد از گذشت چند روز حدود 7 عیب پیدا کرد. به نمایندگی شرق تهران جاده آبعلی مراجعه کردم. بعد از چند روز تماس گرفتند و گفتند: با اتومبیل بنده در حال تست در خیابان تصادف کرده اند. درخواست اتومبیل صفر کردم ولی نمی پذیرند و می خواهند همین ماشین تصادفی را بازسازی کرده تحویل بدهند، آیا این کار اجحاف نیست؟

تهران جمعی از پرسنل خدماتی: یکی از نیروهای خدماتی مترو می باشم که پس از سال ها خدمت صادقانه هنوز در این شرکت امنیت شغلی نداریم و هر روز به بهانه های مختلف توسط مسئولان مترو تهدید به اخراج می شویم. برخی از شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد به قانون کار پایبند نیستند. از مسئولان مربوطه و آقای قالیباف شهردار محترم تهران تقاضای رسیدگی داریم.

تلفن به خط ارتباطی: اقدام شهرداری منطقه 11 تهران در خصوص احیا و بازسازی میدان منیریه جای تقدیر و تشکر دارد اما عدم عقب نشینی مغازه ها خصوصا در ضلع جنوبی خیابان ولیعصر(عج) این میدان را از کیفیت لازم به دور کرده است و جا دارد شهرداری برای فضای سبز باغچه های پیاده رو خیابان معیری هم اقدام لازم را انجام دهد و آن را از به هم ریختگی فعلی درآورد.

قم یک شهروند: جا دارد از اقدام جالب و خداپسندانه برنامه ماه عسل و شخص آقای علیخانی تقدیر و تشکر کنیم که باعث شد عده زیادی از کودکان بی سرپرست حامی پیدا کنند. از جناب دکتر سرافراز تقاضا دارم آقای علیخانی را مورد تشویق قرار دهند.