آرشیو سه‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۵۷
روزنامه فردا
۲۰
آچارکشی

چهار خبر بی ارتباط

پوریا عالمی

اول: وزارت آموزش وپرورش که در روزهای گذشته از دستگیری معلمان بی اطلاع بود، دیروز از آزادی معلمان خبر داد و باعث حیرت فلاسفه جهان شد.

دوم: آقای احمدی نژاد که در تمام سال های گذشته به جهان گیر می داد، دیروز از جهانگیری به جرم تداخل صنفی شکایت کرد و گفت من می خواستم جهان را بگیرم چرا اسحاق فامیلیش جهانگیری باشد و باعث عبرت پهلوانان جهان شد.

سوم: روزنامه وطن امروز که هرروز همه را سوژه می کرد و کرکره همه را می کشید پایین، دیروز سوژه شد و بهش گیر دادند که واقعا چرا؟ ما به شکل دردآوری معتقد به آزادی بیان هستیم و نمی فهمیم چرا باید بست؟ این همه مرتضوی مطبوعات را بست، چی شد که حالابشود؟ ما نمی گوییم به وطن امروز اجازه ندهیم حرف بزند، می گوییم به همه اجازه بدهیم حرف بزنند.

چهارم: در راستای احساس عجیبی که مردم به روسیه دارند، وزارت خارجه اعلام کرد یک گام کوچک تا حذف روادید سفر به روسیه مانده است که باعث جشن و پایکوبی ملت شد. مردم گفتند ما تا الان روسیه نمی رفتیم چون روسیه رفته بود به ما نیروگاه اتمی بدهد که 300 سال است برنگشته، در قطع نامه ها هم که مثل یک رفیق واقعی پشت ما را ممتنع می کرد. مردم اشک ریزان گفتند ما از این به بعد به جای اینکه برویم تایلند، می رویم روسیه و فیس توفیس با هم حرف می زنیم.