آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۰
استان ها
۱۸

کوتاه

نمایشگاه غذایی و بسته بندی شرق کشور در مشهد

دنیای اقتصاد، مشهد، زهرا صفدری: رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان از برگزاری بزرگ ترین نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی شرق کشور در مشهد طی سال جاری خبر داد.

محمود سیادت گفت: شانزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی و شرکت فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور از 4 تا 7 شهریور در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود. رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه ها می تواند فرصت های خوبی برای فعالان اقتصادی فراهم کند.

کشت گلرنگ در 800 هکتار از اراضی فارس

دنیای اقتصاد، شیراز، محمد صداقت: برای نخستین بار 800 هکتار از اراضی کشاورزی فارس به کشت گلرنگ اختصاص داده شده که با توجه به اینکه این گیاه در آب و هوای خشک رشد می کند، کشت آن در منطقه زرقان به خوبی نتیجه داده است.

مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه کاشت گلرنگ صرفه اقتصادی به همراه دارد، خاطر نشان کرد: این محصول بازار پسندی بسیار خوبی دارد به طوری که هر کیلوگرم گل آن 20 تا 30 هزار تومان به فروش می رسد. مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی علت افزایش کشت گلرنگ در این استان را خشکسالی و شوری زمین های زراعی اعلام کرد.

برپایی نمایشگاه «خانه ایرانی – کالای ایرانی» درمنطقه ارس

دنیای اقتصاد، تبریز، رعنا نیک رفتار: مدیر روابط عمومی مجتمع بین المللی ستارخان ارس گفت: نخستین نمایشگاه لوازم خانگی تولید شده در داخل کشور تحت عنوان «خانه ایرانی، کالای ایرانی» در مجتمع تجاری و رفاهی ستارخان ارس برپا شد.

واگذاری 800 فقره سند اراضی علوی به محرومان استان ایلام

گروه بنگاه ها: 800 فقره قرارداد واگذاری اراضی بنیاد علوی از سوی بنیاد مستضعفان در شهرستان سر آبله استان ایلام به مردم مشمول طرح حمایتی واگذاری اراضی علوی اهدا می شود.

به گزارش پایگاه خبری بنیادمستضعفان، تا کنون بیش از 5000 سند اراضی و املاک علوی به مردم مشمول طرح در استان های هدف در سطح کشور اهدا شده است و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری این تعداد به 16 هزار سند بالغ خواهد شد. این مراسم با حضور سعیدی کیا، ریاست بنیاد، نماینده ولی فقیه استان ایلام، استاندار، فرماندار، ائمه جمعه و جماعات، جمعی از مردم روستای زنجیره علیا ظهر روز پنج شنبه 8 مرداد برگزار می شود.