آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۳۵۴۰
ورزش
۲۴

فوتبال خارجی

پوتین، بلاتر را لایق دریافت جایزه نوبل دانست!

رئیس جمهوری روسیه در اظهارنظری عجیب و جالب توجه، رئیس فیفا را لایق دریافت جایزه نوبل دانست!به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیرپوتین، با انتقاد از مخالفان سپ بلاتر، وی را به خاطر خدماتش به فوتبال، مناسب ترین فرد برای دریافت جایزه معتبر نوبل نامید.در حالی که موج انتقادها از تبانی های گسترده فیفا کماکان به سمت بلاتر سرازیر است، مرد اول سیاست روسیه پس از حمایت اخیر رئیس فیفا از میزبانی کشورش در جام جهانی 2018، پیرمرد سوئیسی را عاری از هرگونه فساد دانست.

خیانت راموس به منچستریونایتد!

یکی از مسوولان باشگاه منچستریونایتد اعتقاد دارد که مدافع کهکشانی ها با رفتار غیرحرفه ای خود به این تیم انگلیسی خیانت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مسوولان باشگاه منچستریونایتد که نامش فاش نشده است در این ارتباط به نشریه «دیلی استار» گفت: «باشگاه منچستریونایتد بر این باور بود که راموس قصد پیوستن به این تیم و جدایی از رئال مادرید را دارد. سرخیو حتی احساساتش را علنی کرد تا به این انتقال سرعت ببخشد، اما حالااین طور به نظر می رسد که او در این مدت با ما بازی کرده است.در نهایت هم مشخص شد که راموس همه این کارها را کرد تا باشگاه رئال مادرید پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی را به او بدهد. این درست مثل این است که سرخیو به منچستریونایتد خیانت کرده باشد.»

دروگبا به مونترال ایمپکت پیوست

باشگاه مونترال ایمپکت از لیگ آمریکا تایید کرد که مهاجم باتجربه ساحل عاجی را به خدمت گرفته است. به گزارش خبرگزاری فارس، دیدیه دروگبا که با پایان قراردادش با چلسی، از این باشگاه جدا شده بود، قراردادی 18 ماهه با مونترال ایمپکت امضا کرد. پیش از مونترال ایمپکت، باشگاه شیکاگو فایر به دنبال به خدمت گرفتن دروگبا بود. فرانک لمپارد، استیون جرارد و آندره آ پیرلو دیگر ستاره هایی هستند که در این تابستان راهی لیگ آمریکا شدند.

بازگشت روبن به تمرینات بایرن

بال هلندی سرخپوشان مونیخی به تمرینات قهرمان سه دوره اخیر بوندس لیگا بازگشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرین روبن که در نیم فصل دوم فصل 15-2014 بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، به تمرینات بایرن مونیخ بازگشت. این اتفاق خبر خوشحال کننده ای برای هواداران بایرن مونیخ آن هم در آستانه دیدار سوپر جام آلمان مقابل و ولفسبورگ است که قرار است یکم آگوست (10 مرداد) برگزار شود.