آرشیو چهارشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

نمایش فیلم کوتاه از شبکه مستند

امیر تاجیک، مدیر شبکه مستند با اعضای هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه دیدار کرد و بزودی پخش این فیلم ها از این شبکه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، تاجیک در این نشست با اشاره به رویکرد جدید شبکه مستند درخصوص تعامل و همکاری با فیلمسازان عرصه های مختلف گفت: یکی از اهداف ما در شبکه مستند خارج کردن انحصار تولید بین افراد محدود و حضور گسترده و با نشاط فیلمسازان است. خوشبختانه دکتر سرافراز، ریاست سازمان توجه ویژه ای نسبت به فیلم مستند و حضور خلاقانه فیلمسازان ایران اسلامی دارند و امیدواریم شبکه مستند، شبکه ای تاثیرگذار و پویا باشد و نقش خود را به عنوان آینه تمام نمای جامعه ایفا کند. در جلسه ای که با ریاست سازمان داشتیم بحث فیلم کوتاه مطرح شد؛ حوزه ای که مغفول مانده و حمایت جدی از آن نشده است. اکنون روزانه از شبکه مستند 13 ساعت برنامه به نمایش در می آید و می توانیم پخش فیلم های کوتاه را نیز در جدول پخش خود قرار دهیم. البته تصمیم داریم یک برنامه مستقل 60 تا 70 دقیقه ای را به نمایش فیلم کوتاه ایرانی و خارجی اختصاص دهیم.

برای ما مهم است که فیلم کوتاه در قالب میان برنامه روی آنتن نرود، زیرا فیلم کوتاه از ظرفیت بالایی برخوردار است.

تاجیک افزود: ما سلیقه ای عمل نمی کنیم و خط قرمز در بیان حقیقت نداریم، با این حال پرداخت یکطرفه به مسائل را نمی پسندیم و اعتقادی به سیاه نمایی نداریم. بیان حقیقت خود باعث سرزندگی و نشاط جامعه می شود.