آرشیو پنجشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۴۳۱۸
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

حمله بیمار به پزشک اورژانس

پزشک اورژانس بیمارستان شفای پردیس توسط بیماری مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما یعقوبی، مسئول روابط عمومی بیمارستان شفا در این باره گفت: این حادثه زمانی رخ داد که پزشک اورژانس درباره نحوه آسیب دیدن بیمار که از ناحیه سر مصدوم شده بود سوال می کرد که بیمار با حمله به پزشک، وی را مورد ضرب و شتم قرار داد. پزشک متخصص از ناحیه سر و گردن آسیب دید و از ناحیه پا نیز دچار شکستگی شد. فرد بیمار پس از ضرب و شتم پزشک از محل گریخت.

زندگی دوباره برای 2 زندانی

معاون دادستان و قاضی ناظر زندان بجنورد از کاهش مجازات دو فرد محکوم به اعدام و تغییر آن به حبس ابد خبر داد. به گزارش مهر، سیدعلی هاشمی نژاد افزود: این دو محکوم که به جرم موادمخدر به اعدام محکوم شده بودند، با عنایات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد عفو قرار گرفته و محکومیت آنان از اعدام به حبس ابد تغییر یافت. این اقدام در راستای بخشنامه صادره از سوی قوه قضاییه و در اجرای پیشنهاد کمیسیون عفو خراسان شمالی به مناسبت عید سعید فطر انجام شد.

دستگیری 5 سارق در خاش

پنج نفر از اعضای باند سارقان مسلح و شرارت در شهرستان خاش دستگیر شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ اربابی، فرمانده انتظامی شهرستان خاش در این باره گفت: اعضای این باند در روزهای پایانی تیر امسال پس از سرقت از دو پمپ بنزین و سوپرمارکت به سوی مردم رهگذر تیراندازی کردند که موجب کشته شدن دو نفر و مجروح شدن سه نفر دیگر شد. متهمان با انجام سرقت مسلحانه، گروگانگیری، قتل و ناامنی موجب رعب و وحشت بین مردم شده بودند. تحقیقات برای دستگیری سرکرده این باند شرارت ادامه دارد.

بازداشت عاملان آتش سوزی تخت چان

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پلدختر از دستگیری عاملان آتش سوزی های منطقه تخت چان پلدختر خبرداد.به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، عابدین میر دریکوند در این باره افزود: با وقوع آتش سوزی هفته گذشته 87 هکتار از جنگل و مراتع منطقه تخت چان پلدختر استان لرستان طعمه حریق شد. ماموران یگان حفاظت این اداره به دو نفر از اهالی محل مشکوک شدند. آنها تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند. پس ازاحضار و تنظیم پرونده تخلف و بازجویی از متهمان، برای آنها قرار قانونی صادر شد.