آرشیو دوشنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۳۶۲
ورزش
۱۸

خبر

کریم انصاری فرد به یونان رفت

به گزارش مهر، کریم انصاری فرد که سال گذشته به تیم اوساسونا پیوست، بعد از پشت سرگذاشتن یک فصل ناموفق، از این تیم جدا شد و سرانجام از یک تیم یونانی سر درآورد. طبق اعلام سایت خبری اسپانیایی «دی ناوارا»، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به تیم پانیونیوس یونان پیوست.

12 دوومیدانی کار ایران در میان 100 نفر برتر جهان

12 نفر از دوومیدانی کاران ایران در میان صد نفر برتر رده بندی جهانی در مواد مختلف این ورزش قرار گرفتند. به گزارش ایرنا، در ماده پرتاب وزنه، لیلارجبی در رده بیست و هشتم این رده بندی قرار گرفت. حسن تفتیان هم در ماده صد متر با رکورد جدیدش در فهرست صد نفر برتر جهان قرار گرفت و در رده 58 این رده بندی ایستاد. رضا قاسمی دیگر دونده صد متر ایران هم با 21 پله صعود در رده 67 رده بندی جهانی قرار گرفت.محمدحسین ابارقی نیز که برای نخستین بار برای ایران سهمیه المپیک را در ماده 200 متر به دست آورده است، در رده 86 جهان ایستاد. احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک 2012 لندن نفر بیستم ماده پرتاب دیسک جهان در سال 2015 است. کیوان قنبرزاده رکورددار پرش با ارتفاع ایران در رده 50 فهرست جهانی قرار دارد. محمدرضا وظیفه دوست در رده 94 این رده بندی است. در ماده پرتاب چکش رضا مقدم در رده 62، پژمان قلعه نویی در رده 64 و کاوه موسوی در رده 86 این رده بندی ایستاده اند.

باخت دوباره عالمیان در مسابقه ستارگان

دومین رویارویی تیم های تنیس روی میز منتخب آسیا و اروپا باز هم با برتری نماینده قاره سبز همراه بود تا این تیم انتقام شکست در دوره قبلی را از حریف بگیرد و به یک برد ارزشمند و تاریخی دست یابد. در این جدال که دیروز در شهر «ژانگ جیاگامگ» چین برگزار شد، تیم منتخب اروپا 3بر2 منتخب آسیا را شکست داد و جایزه 60 هزار یورویی را از آن خود کرد. نوشاد عالمیان، ملی پوش کشورمان که شنبه برابر آندره گاسینا شکست خورده بود، برابر رابرت گاردوس قرار گرفت و با حساب 3برصفر مغلوب شد و برابر نفر 23 رنکینگ جهانی کاری از پیش نبرد.